You are not logged in.
Pages: 1
Hi all,
I have made a SliTaz shop at Spreadshirt a few months ago and ordered a product to see the quality of the service and T-shirt and I must say I'm happy with it :-) So let have an official shop, but before we must have product with nice and sexy designs!
On the financial side we can choose the profit we do with the product, for example base price was 21 Euros and I got my Shirt for 29 Euros and the SliTaz Association got back 8 Euros. I guess prices are not high.
On the admin side I need help. Anyone who want to manage the Shop with me can contact me in private so we can share logins. We taks will be to choose product, upload artwork, refund money to SliTaz asso Paypal account, customize the shop design, etc.
So let use Inkscape, Gimp an other tools to make artwork for official T-Shirts. Just upload your work here and the best designs will be used.
Note:
* Save vector graphics as .svg
* Save pixel graphics as .jpg, .bmp, .gif or .png
* Size of pixel graphics: max. 10 MB and min. 120 dpi (cups, buttons: 400 dpi)
Shop: http://slitaz.spreadshirt.net/
- Christophe
Christophe
Can people start to buy from the site yet?
It would be nice to have a black tshirt with white spider and another black one with white logo. I'll buy!
Ops, won't buy... They don't ship to Brazil 
Salut Christophe
j ai vu que tu as rajouté un sac sur ton shop
il existe egalement des Lanyard, ou en francais des" portes clées avac bandouillaire", c'est je pense un truc sympa, pas super cher, et qui se vend toujours bien ( cadeau perso,ou pour offrir etc...de par son prix plus bas)
voila
http://www.spreadshirt.fr/t-shirts-C2107/departmentId/5/categoryId/52/productTypeId/43/type/detail/
==================
happy slitaz user
ps: si tu pouvais changer le titre de ton post, maintenant que tu as autres choses que des teeshirts, ca serait plus parlant.
et si tu rajoutes un article, le reecrire dans le post ( ca fait + de communication)..meme si le forum n 'est peut etre pas ton support préféré
@+
ps2: je ne connais pas le contrat du site de vente mais..si c 'est possible....
pense au qqs femmes et/ou of Femme des Slitaz User 
il existe des teeshirts femme
Salut,
Oui je vais rajouter des Lanyard :-) Là je viens d'avoir une proposition d'aide et on sera au moins 2 pour gérer. Oui on va mettre des t-shirt femme mais j'attend d'avoir des designs et logo sympa!
Et ouaip quant on sera en route on fera des annonces pour les nouveaux produits. Là j'ai mis le sac pour le commander et voir la qualité, niveau t-shirt ça le fait en tous cas.
Just to let you know I got the bag on the shop. Ordered it the 18 and got it at home today 22 in the afternoon, so 4 days is not too bad. Quality look nice as well as the slitaz logo printing :-) Have now have a nice bag with slitaz logo to go in town!
salut Christophe
je pensais a un truc
il serait peut etre bien de mettre Slitaz..GNU/Linux
ca permettrait au "public" de "situer" le projet/la marque
au yeux d 'un grand nombre ( le public en general/hors millieux informatique) mettre juste slitaz... ca ne parle pas...a ok.. c est le nom de l arraignée!
tandis qu'avoir un phrase/slogan d accroche avec Linux dedans...meme le petit retraité ( avec respect pour eux je dis ca) ont deja entendu le mot Linux et le rapproche a l informatique.
il en vas de meme pour ceux qui sont dans le millieux et qui peut etre n 'ont pas entendu parler de ce projet.
personne ne connais tous les projets Linux de la planette.
80/100 de la communication est visuelle...donc..autant jouer la dessus
et de plus la vente peut se faire en grande partie partout dans le monde donc....
ca fait plus de pub..et de nouveaux user/collaborateur
voila
@+
happy slitaz user
Pages: 1
[ Generated in 0.024 seconds, 12 queries executed - Memory usage: 1.55 MiB (Peak: 1.77 MiB) ]