Vous n'êtes pas connecté.
Pages: 1
Här kan ni fråga om ni har några problem med Slitaz eller om ni har
några frågor i största allmänhet
Behövs värkligen ett svenskt forum? Vi lär ju oss engelska i skolan i sverige. Jag tror man börjar redan vid 9 års åldern med det.
Tyvärr så är det så att det finns folk som inte är bra på engelska, därav finns det ett "skandinaviskt" forum, sen om det används i någon större utsträckning det är en annan fråga 
Finns Slitaz på svenska?
Hors ligne
Jag håller på att översätta 
Hors ligne
Hur långt har du kommit?
Hors ligne
Pages: 1
[ Généré en 0.018 secondes, 8 requêtes exécutées - Utilisation de la mémoire: 1.53 MiO (Pic : 1.77 MiO) ]