SliTaz SliTaz Forum

#1 2011-05-26 07:09:13

Guest
Invité

Välkommen till Slitaz Svenska Support.

Här kan ni fråga om ni har några problem med Slitaz eller om ni har

några frågor i största allmänhet

#2 2012-02-19 16:48:43

Guest
Invité

Re: Välkommen till Slitaz Svenska Support.

Behövs värkligen ett svenskt forum? Vi lär ju oss engelska i skolan i sverige. Jag tror man börjar redan vid 9 års åldern med det.

#3 2012-02-19 18:43:32

Guest
Invité

Re: Välkommen till Slitaz Svenska Support.

Tyvärr så är det så att det finns folk som inte är bra på engelska, därav finns det ett "skandinaviskt" forum, sen om det används i någon större utsträckning det är en annan fråga wink

#4 2012-07-10 09:33:53

tropetre
Membre
Inscrit(e): 2012-07-06
Messages: 79

Re: Välkommen till Slitaz Svenska Support.

Finns Slitaz på svenska?

Hors ligne

#5 2012-08-04 08:12:20

ztealmax
Membre
Inscrit(e): 2012-07-21
Messages: 6

Re: Välkommen till Slitaz Svenska Support.

Jag håller på att översätta smile

Hors ligne

#6 2012-08-29 19:32:59

tropetre
Membre
Inscrit(e): 2012-07-06
Messages: 79

Re: Välkommen till Slitaz Svenska Support.

Hur långt har du kommit?

Hors ligne

Utilisateurs enregistrés en ligne dans ce sujet: 0, Invité(s): 1
[Bot] ClaudeBot

Pied de page

Propulsé par FluxBB
Modifié par Visman Traduit par N-Studio18

[ Généré en 0.018 secondes, 8 requêtes exécutées - Utilisation de la mémoire: 1.53 MiO (Pic : 1.77 MiO) ]